czwartek, 15 lutego 2018

"Wysoki zamek" S. Lem - na ucho!



Spieszę uspokoić tych, którzy wzdrygają się na hasło „Lem”, bo w fantastyce nie gustują. Wysoki zamek to nie jest powieść z gatunku science fiction, lecz autobiograficzna opowieść o dzieciństwie, przetykana rozważaniami na temat pamięci i sztuki. W znakomitej, lektorskiej interpretacji Marka Nowakowskiego doskonale „wpada w ucho”. Polecam zarówno sympatykom twórczości Stanisława Lema, jak i tym, którzy ją z zasady omijają.

(...)
Całość  pod linkiem:



http://zycieipasje.net/2018/02/05/poczytaj-mi-na-ucho-wysoki-zamek-stanislaw-lem-recenzja-audiobooka/


2 komentarze:

  1. Mam na liście inną nieS-F Lema, Szpital Przemienienia. ostatnio często sięgam po audiobooki, bo spędzam ponad godzinę w drodze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnio mi wchodzą w ogóle audiobooki inne niż dla dzieci, ale jesz\cze coś Lema mam za sobą. I raczej nie zostanę wielką fanką s- f ;-)

      Usuń

'Napisz proszę, chociaż krótki list" ;-)

Moja lista blogów