poniedziałek, 24 września 2012

Kto czyta, nie błądzi.. Kto słucha....też nie!

 Zobaczcie, jaką informację znalazłam na fb (Opublikowana na profilu "Miłosz.biografia"):
Andrzej Franaszek zaprasza na jutro do Programu Drugiego Polskiego Radia. W poniedziałkowy wieczór, od 21.30 razem z Dorotą Gacek będą prowadzić nowy program:
"KTO CZYTA NIE BŁĄDZI?"
W pierwszym odcinku studio odwiedzą: Agata BIELIK, Dorota MASŁOWSKA oraz Zygmunt MIŁOSZEWSKI, którzy postarają się odpowiedzieć na pytanie - JAK ŻYĆ NA MIARĘ LITERATURY...
Nie wiem, jak Wy, ale ja dziś (poniedziałek) o 21.30 nastawiam radiową Dwójkę!
Zaś po południu wybieram się na spotkanie autorskie z jednym z moich ulubionych pisarzy.
Zapewne wspomnę o tym później ;-)

3 komentarze:

  1. O, Masłowska! Czekam na jej nową książkę, więc chętnie bym jej posłuchała, może się uda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Noooo, kurka, za późno wlazłam na neta, mam nadzieję, że to będzie można gdzieś odsłuchać, choć Pani Gacek nie lubię, ale na nową Masłowksą też czekam

    OdpowiedzUsuń
  3. Audycja nawet ciekawa była, państwo w studio dyskutowali sobie o tym, czy możliwa jest przyjaźń z książkami, wspominali, w czym się zaczytywali w młodości, a co czytują obecnie, czy wyobrażają sobie życie bez pisania...
    O nowej książce Masłowskiej nie mówiono( też bym przeczytała chętnie).
    Ten program będzie cyklicznie, co 2 tygodnie.

    OdpowiedzUsuń

'Napisz proszę, chociaż krótki list" ;-)

Moja lista blogów