czwartek, 5 września 2013

Chciałabym, chciała...




7 komentarzy:

  1. Też bym chciała:) Puder i pył już mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej to Myśliwskiego bym chciała. W moim wieku akurat;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo, Myśliwski. Oj chciałabym, chciała.......

    OdpowiedzUsuń
  4. "Puder i pył" będę mieć! Sesesesese...;-D
    A pozostałe - kiedyś na pewno tak czy siak przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na LubimyCzytać mam specjalną półkę z etykietką "chcę w prezencie". Chyba przed następnymi urodzinami po prostu prześlę gościom linka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O "Papuszy" słyszałam w Trójce. Jeszcze w tym miesiącu planuję ją przeczytać, mam nadzieję, że się uda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na wrażenia i na nowe zasoby mojej lokalnej biblioteki.

      Usuń

'Napisz proszę, chociaż krótki list" ;-)

Moja lista blogów