poniedziałek, 14 grudnia 2015

Był u mnie Mikołaj...

Nagrody... taki Matrasowy...

Wzięłam udział w mikołajkowym konkursie. Wysłałam recenzję "Lodów dla królowej"(Marginesy),
Oto, co wygrałam:

Nagroda obejmuje:
- Komplet książek Wydawnictwa LITERACKIEGO (CUDZE JABŁKA, KILKA DNI LATA, TAM, GDZIE NIE SIĘGA JUŻ CIEŃ, KALENDARZE)
- komplet książek Wydawnictwa CZWARTA STRONA (ZAGINIĘCIE - Z AUTOGRAFEM, 450 STRON, PRZYPADKI PEWNEJ DESPERATKI, NIE ZMIENIŁ SIĘ TYLKO BLOND, DOTYK CIEMNOŚCI, ZAPLĄTANA MIŁOŚĆ, ODDECH BOGA)
- komplet książek Wydawnictwa FILIA (AMELIA, ZEZNANIA NIEKRYTEGO KRYTYKA)

 - komplet książek Wydawnictwa POZNAŃSKIE (TAJEMNICE HAREMÓW, SZPIEG, KTÓRY WIEDZIAŁ ZA MAŁO)
- voucher o wartości 100 zł na zakupy na www.zalando.pl 






Niestety, śniegu nie było dane nam uświadczyć, toteż Mikołaj skorzystał z usług kurierskich i tym sposobem, w dniu 4 grudnia zawitała u mnie paczka:



 A w niej:




Zawartość pudełka prezentuje się tak:Do wyboru, do koloru




Do wyboru, do koloru. Z powyższych książek tylko jedna mi się powtarza w zbiorach i chętnie ją wymienię: K. Wilczyńska "Stacja Jagodno. Zaplątana miłość". Czy ktoś może przypadkiem jest szczęśliwym posiadaczem dwóch egzemplarzy drugiej części? ;-)
Jedna z książek - po przejrzeniu i podczytaniu - zdecydowanie mi się nie spodobała, ciekawe, czy zgadniecie, która...
Inna zaś  zachwyciła mnie doszczętnie. Ale o tym to już wspominałam i nie będę tu robić tajemnicy - "Kalendarze" M. Gutowskiej-Adamczyk.
Napiszę o tym wkrótce.



Zalegam z publikacją stosika książkowych zdobyczy od września... już miałam zdjęcia, ale wyciąwszy je z aparatu, nie wkleiłam do komputera. Muszę więc od nowa wyciągać tomy i budować wieżę. Niebawem.


Tymczasem czekam na sugestie- co z mikołajkowej sterty powinnam wybrać na "pierwszy ogień" w Nowym Roku?

7 komentarzy:

  1. Po pierwsze gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Klęska urodzaju po prostu :-)
      Też się cieszę :-)

      Usuń
  3. Wow, to jest dopiero nagroda. Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje moja droga! A ze stosikiem to Ci nie pomogę, najlepiej nie planować, bo nigdy nie wiadomo na co akurat będziesz miała ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) piękny prezent :D idealny dla każdego książkoholika ;)

    OdpowiedzUsuń

'Napisz proszę, chociaż krótki list" ;-)

Moja lista blogów