środa, 23 grudnia 2015

Karteczka dla Was...

 

Zdrowia, spokoju, radości, refleksji, 
wesołego kolędowania w sympatycznym gronie,
czasu na to, by tak z książeczką pod choineczką...

Dobrych Świąt!



***
 
Bracia, patrzcie jeno
Bracia, patrzcie jeno, jak niebo goreje,
Znać, że coś dziwnego w Betlejem się dzieje.
Rzućmy budy, warty, stada,
Niechaj nimi Pan Bóg włada,
A my do Betlejem, a my do Betlejem, do Betlejem.
Patrzcie, jak tam gwiazda światłem swoim miga!
Pewnie do uczczenia Pana swego ściga.
Krokiem śmiałym i wesołym
Spieszmy i uderzmy czołem
Przed Panem w Betlejem.

Wszakże powiedziałem, że cuda ujrzymy:
Dziecię, Boga świata w żłobie zobaczymy,
Patrzcie jak biednie okryte,
W żłóbku Panię znakomite
W szopie przy Betlejem.



8 komentarzy:

  1. Agnesto, kochana, najlepsze życzenia. Spokojnych i rodzinnych świąt przy kubku dobrej herbatki i pierniczkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy i również zdrowych i spokojnych świąt życzymy :)

    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych i spokojnych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję i wzajemnie! samych dobroci z nieba i z ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja spamuję i serdecznie zapraszam Cię do akcji "Wędrująca książka", którą organizuję. Więcej szczegółów w linku: http://www.recenzjapisanaemocjami.pl/2015/12/wedrujaca-ksiazka.html

    Serdecznie pozdrawiam i życzę cudownych świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ściskam Cię świątecznie i przesyłam moc życzeń dla Ciebie i twoich bliskich :)

    OdpowiedzUsuń

'Napisz proszę, chociaż krótki list" ;-)

Moja lista blogów