środa, 15 czerwca 2011

Co przyniosłam, a czego nie dostałam.... - stosik płaski

 Oczywiście, że mam w domu sporo nieprzeczytanych książek, ale jakoś mam ochotę na inne....a te niech spokojnie czekają...Wpadłam więc na chwilę do biblioteki (na dłuższe buszowanie Elwira nie pozwala ;-) ) i znalazłam to, co widać na powyższym obrazku ;-) Harris - ta od "Czekolady" - czytam wszystko, lubię. Sowę też - lekkie, a dobre. Luanne Rice coś  już czytałam - z pozytywnymi wrażeniami, więc się skusiłam na kolejną. A książka Kornelii Stepan to tak z ciekawości, bo nie znam.
Mam co czytać przynajmniej na jakiś czas.... 

A myślałam, że będę czytać co innego... Któryś z poniższych tytułów:
Gwiazdy prowadzą do domu, Książnica
We własnym gronie, Bellona
W obronie zzwierząt, Czarna Owca
 Kobiety jego życia, Książnica 
Śmiejący się policjant, Amber 
Dom w Toskanii, Zysk
Wampiry wolą szatynki, Amber 
Sługa kości, Rebis  
Wezwanie, Zysk
  Na takie  książki bowiem reflektowałam z obszernej listy książek do recenzji z Matrasu ( oczywiście nie wszystkie hurtem, tylko dostałabym coś spośród nich).Odpisałam na maila z księgarni od razu, a było to w czwartek.
Czekałam na kuriera z utęsknieniem... Tymczasem dziś otrzymałam taką wiadomość:

"Książki, przygotowane dla naszych współpracowników "rozeszły się jak
świeże bułeczki":) z uwagi na tak liczne zainteresowanie najmocniej
przepraszamy ale w chwili obecnej nie możemy wysłać wskazanych przez
Ciebie tytułów :(
Już poprosiliśmy naszych sponsorów o dodatkowe egzemplarze, aby każdy
Współpracownik mógł otrzymac książki :)
Najpóźniej w przyszłym tygodniu prześlemy kolejną listę książek!!!
Prosimy o jeszcze chwilkę cierpliwości :)"

 Nie będę ukrywać, że jestem rozczarowana. 
Wiadomo, że co się odwlecze, to nie uciecze, ale jakoś się tak nastawiłam na TERAZ.  Czuję głód nowych książek.
A co jak na nowej liście będą same kryminały i książki o wampirach? 
...........................

4 komentarze:

  1. Tez otrzymałam taką samą wiadomość:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Generalnie kryminały też tak, ale jakoś nie mam teraz na nie ochoty, już parę stoi na półce ("O krok" Mankella,"Zimne serca", dwie książki Skowrońskiego, tomik Agathy...)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką samą wiadomość dostałam z Matrasa. :( A też czekałam na kuriera i też się troszkę rozczarowałam.

    OdpowiedzUsuń

'Napisz proszę, chociaż krótki list" ;-)

Moja lista blogów