sobota, 20 lutego 2016

Przygoda z pingwinami, czyli "Zaczarowana zagroda"

Nasza Księgarnia 2016
W dzieciństwie zetknęłam się z twórczością Aliny i Czesława Centkiewiczów, ale "Zaczarowanej zagrody"  nie czytałam.  Być może była wtedy lekturą uzupełniającą, której w mojej szkole nie wybierano, a prywatnie nie spotkałam tej książeczki. Nasza Księgarnia postanowiła uraczyć nas wznowieniami "starych, ale jarych" utworów. W nowej oprawie graficznej prezentują się znakomicie. Czas, by poznały je kolejne pokolenia....

Moją wypowiedź na temat "Zaczarowanej zagrody" znajdziecie pod poniższym linkiem:
http://www.polscyautorzy.pl/index.php/pl/recenzje/880-alina-i-czeslaw-centkiewiczowie-zaczarowana-zagroda-nasza-ksiegarnia


2 komentarze:

  1. Cóż, ja się chyba spotkałam z autorem, bo nie pamiętam, czy Anaruka pisali razem ;d Jeżeli jeszcze nie mylę autorów.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie pamiętam szczegółowo,tak czy owak - nazwisko znane, a tematyka dość "egzotyczna" ;-)
      Pozdrawiam.

      Usuń

'Napisz proszę, chociaż krótki list" ;-)

Moja lista blogów