czwartek, 11 lutego 2016

Zwyczajny i nadzwyczajny. "Trela".

indeks Jerzy Trela nie należy do moich ulubionych aktorów, choć zawsze doceniałam jego kunszt oraz osiągnięcia na teatralnym i filmowym polu. Dlaczego sięgnęłam po książkę o nim? Ze szczerej ciekawości i chęci poznania, jaki jest ten tajemniczy, pochmurny, charakterystyczny aktor, o którym na darmo szukać plotek w kolorowej prasie. Zdawałam sobie sprawę, że wiem o nim tyle, co kot napłakał. Dzięki biografii pióra Beaty Guczalskiej moje spojrzenie na Trelę i wiedza o nim uległy znacznej zmianie. Brakuje słów, by wyrazić podziw wobec jego umiejętności zawodowych i pozascenicznej, ludzkiej zwyczajności.

Ciąg dalszy na stronie magazynu  Życie i pasje


Autor: Beata Guczalska
Tytuł:Trela
Wydawnictwo:Marginesy
Data wydania: 18 listopada 2015
ISBN 9788365282057
Liczba stron: 432

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

'Napisz proszę, chociaż krótki list" ;-)

Moja lista blogów