piątek, 20 marca 2015

Wiosną stosiki rosną :-)

Wydaje mi się, że całkiem niedawno był stosik z suplementem, a tu się uzbierała spora kupka... Zatem nadszedł czas zaprezentować zbiory.
Źródła przeróżne:  recenzyjne ( tylko 4), wygrane, z antykwariatu, kupione i otrzymane.
W sumie 23 sztuki.
Już widzę, że zapomniałam ułożyć do zdjęcia "Człowieka w cieniu" E. Rylskiego, przecież był w cieniu...
Czyli 24.
I jeszcze są u nas nowe "Opowiadania dla mojej córeczki o kucykach", bo okładka taka różowa była...
Ostatecznie: 25.
Poniewczasie zorientowałam się, że "Gniew" to 3 część trylogii. Serię kompletujemy rodzinnie, potem będziemy się wymieniać.
 A tu taka mała przekąska warzywno-owocowa, z okazji wiosny:
:-)

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja jestem z siostrami Bronte na bakier, bo tylko "Wichrowe... " czytałam, więc teraz się cieszę, że mam okazję poznać coś więcej.

      Usuń
  2. Niedługo biorę się za biografię Lindgren. Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemna, ciepła i ciekawa opowieść, polecam, ja już kończę i wkrótce opiszę wrażenia.

      Usuń
  3. Mi twórczość Bronte nie bardzo podeszła ;)
    Zabawne, że masz tu tyle książek, a ja nie znam ani jednej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam wyżej, zbyt mało czytałam Bronte, by się ustosunkować do ich twórczości.
      Przy takiej ilości książek na rynku, trudno znać wszyściutko, ale o autorach na pewno słyszałaś, przynajmniej o kilku,;-)

      Usuń
  4. Będę wypatrywać recenzji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obiecam, że wszystkie doczekają się recenzji/opinii.wypowiedzi, ale niektóre na pewno, tylko kwestia czasu :-)

      Usuń
  5. Zdobycze naprawdę zacne. Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Oferta Biedronki zawsze zasila moje zbiory :-)

      Usuń

'Napisz proszę, chociaż krótki list" ;-)

Moja lista blogów