czwartek, 13 października 2016

Szóstka w kalendarzu!

Dzień dobry,
dziś mamy czwartek, trzynastego. Jesienna pogoda ma się ku poprawie, słońce dziś pomachało nam zza chmur.  Szwedzka komisja ogłosiła werdykt - Literacką Nagrodę Nobla przyznając Bobowi Dylanowi, co jednych ucieszyło, a drugich zdegustowało. Na pewno wszyscy byli zaskoczeni. Ja nie jestem zadowolona. Cenię poetów i autorów tekstów, ale nie uważam, by Dylan aż na Nobla zasługiwał.
Trudno. Za rok kolejna "loteria" ;-)

Ale, ale... w sumie to ja nie o Noblu chciałam pisać...
Źródło: pixabay.com
Tak się składa, że dziś mam swoje blogowe święto - 6. urodziny!
Od 13 października 2010 r. wiele wody w rzece upłynęło i wiele książek się przeczytało.
Zaangażowałam się w tworzenie magazynu Życie i Pasje, na lamy którego serdecznie zapraszam:
http://zycieipasje.net
Ostatnio średnio aktywnie na blogu, ale staram się, by pajęczyną nie zarósł.

Z tej okazji kupiłam sobie biografię J. Pilcha.


Zapraszam na przekąski:
Źródło: pixabay.com    
Źródło: pixabay.com

i na tort:


Źródło: pixabay.com  
Proszę się częstować ;-)
Przy okazji możecie mi polecić jakąś dobrą książkę na jesień, coś nowego, coś starego, coś innego...

Miłego popołudnia!
AG


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

'Napisz proszę, chociaż krótki list" ;-)

Moja lista blogów