poniedziałek, 27 marca 2017

Teatr mój widzę... w telewizji

Dzień dobry,
dziś obchodzimy Międzynarodowy Dzień Teatru, z tej okazji chciałabym przedstawić Wam mój TOP- 10 ulubionych spektakli, jakie obejrzałam dzięki Teatrowi Telewizji.
Kolejność przypadkowa.

  • "Daily-soup" ( z śp. Danutą Szaflarską i śp. Haliną Skoczyńską)
  • "Związek otwarty" ( sztuka Dario Fo, z Krystyną Jandą i Markiem Kondratem
  • "Tango" (z Szaflarską, Michnikowskim, Lipińską, Zapasiewiczem i Kowalewskim w obsadzie)
  • "Igraszki z diabłem" (z roku 1979,  wyst.  m.in. Marek Kondrat, M. Kociniak
  • "Moralność pani Dulskiej" ( stara wersja , z Anną Seniuk)
  • "Boska" ( o słynnej Florence Foster Jenkins, z K. Jandą)
  • "Next-ex" Juliusza Machulskiego ( grają J. Englert i J. Rosnowska)
  • "Skarpetki, opus 124" (Fronczewski & Pszoniak!)
  •  "Ludzie i anioły" ( sztuka współczesnego rosyjskiego satyryka i scenarzysty Wiktora Szenderowicza; fenomenalni Sławomir Orzechowski i Andrzej Zieliński)
  • "Amazonia"  ( coś współczesnego, z L. Żurkiem)

Znając siebie, to o paru tytułach zapomniałam...
Jakby co - dopiszę ;-)

A dziś zamierzam obejrzeć "Śluby panieńskie", jednak co klasyka to klasyka :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

'Napisz proszę, chociaż krótki list" ;-)

Moja lista blogów