czwartek, 21 lipca 2011

Miało być inaczej....

....miałam wrzucić zdjęcie stosiku, ale wysiadły baterie w aparacie...
....miałam czytać, ale skusiło mnie zajrzeć, co nowego na blogach i w ogóle...
....miałam wcześniej się położyć spać, ale mi się odechciało...
.... miałam napisac tekst na konkurs "Cztery wymiary", ale nie mam weny....
....miałam posłuchać muzyki, ale nie wiem sama czego bym chciała....

 Szukając sama nie wiem czego, znalazłam to:
 Miło powspominać dawne ulubione seriale animowane....;-)

3 komentarze:

  1. Oj miło, miło:))). Magia dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię wracać do czasów z dzieciństwa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe bajki i wspaniałe piosenki ;-) Cudowny powrót do dzieciństwa... dzięki ;-)

    OdpowiedzUsuń

'Napisz proszę, chociaż krótki list" ;-)

Moja lista blogów