wtorek, 12 kwietnia 2016

W świecie Igi Cembrzyńskiej

"Chodź, pomaluj mój świat na żółto i na niebiesko..." - ta piosenka przyszła mi do głowy, gdy wyjęłam z szarej koperty pięknie wydaną książkę właśnie w tych kolorach. Zaczęłam czytać i wtedy, mówiąc znów słowami piosenki, "zamigotał świat tysiącem barw". Z kart wyłonił się  bowiem kolorowy portret wszechstronnie utalentowanej artystki o prześlicznej urodzie i niepospolitej osobowości. Dzięki dziennikarce, Magdalenie Adaszewskiej, która przeprowadziła rozmowę, możemy zajrzeć do intymnego świata Igi Cembrzyńskiej, rewelacyjnej aktorki, piosenkarki, reżyserki, kompozytorki, producentki filmowej, jednym słowem fantastycznej postaci. 
(...)

2 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie znam autorki. Zjadłaś w tytule literkę "b" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam też rozmowę M. Adaszewskiej z Tadeuszem Plucińskim "Na wieki wieków amant".
      Dzięki za czujność, literka już poprawiona/

      Usuń

'Napisz proszę, chociaż krótki list" ;-)

Moja lista blogów