czwartek, 8 grudnia 2011

Wymień się.... na Walentynki ;-)

Jeszcze nie skończyłyśmy się cieszyć z paczuszek - niespodzianek z wymianki "Z książką przy kominku"
(niektórzy nadal czekają na listonosza), a już nasza nieutrudzona Sabinka zorganizowała kolejną zabawę. 
Tym razem będziemy się wymieniać książkami pod hasłem "Z miłością w tle".  Zapisy do 26 grudnia, czas na zrealizowanie zadania do 10 lutego 2012 r. Zapraszam do przyłączenia się. Szczegóły i zasady znajdziecie tutaj.

 PS. Herbatka jagodowa i Twix....idealny zestaw na wieczorną chwilę odpoczynku ( zasłużyłam - oprócz standardowego zmywania i prania -wysprzątałam prawie całą łazienkę, wywaliłam worek niepotrzebnych rzeczy, no na co komu puste buteleczki po perfumach i próbki kremów, których nie używam, zresztą przeterminowane, i cała masa rupieci...)
"Szelmostw..." zostało mi parę stron.... Ciekawe, co teraz zacznę czytać... coś z poprzednich stosików. Ktoś ma pomysł? ;-)



3 komentarze:

  1. Oj zdecydowanie zasłużyłaś, ale ja najbardziej lubię to uczucie, które towarzyszy nam po dobrze wykonanej, czasem odkładanej od dawna pracy domowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. |Widzisz. Ja robiłam przesyłkę dla Ciebie, a i Twoją książkę dostałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hadziu, coś nie tak.... Ja wysyłałam do Delfiny, a dostałam od Mileny, więc chyba wpisałaś nie na tym blogu, co trzeba ;-)

    OdpowiedzUsuń

'Napisz proszę, chociaż krótki list" ;-)

Moja lista blogów