czwartek, 17 lipca 2014

Dobre wieści z kiosku

Jestem nudziarą - Szwaja MonikaWdepnęłam dziś do kiosku, bo tak mi się coś zdawało, że  mi mignęła w tv reklama kolekcji książek Moniki Szwai.... Okazało się, że dobrze mi się zdawało. W cenie 6,99 zł nabyłam magazyn Viva! ( Nr 15 - z 17 lipca) wraz z 1 tomem kolekcji, a mianowicie powieścią "Jestem nudziarą". Możecie mi wierzyć lub nie, ale chyba tej akurat nie czytałam albo czytałam i nie pamiętam.
Można było kupić też tę książkę osobno, ale o ile pamiętam, też w tej samej cenie, toteż wolałam z gazetą.

Okładka książki Rok na Majorce
A we wspomnianym czasopiśmie - wywiad z Anną Klarą Majewską i jej ojcem, znanym reżyserem Januszem Majewskim
W samym środku zaś reklama: 
Okładka książki Powrót na Majorkęjuż za dwa tygodnie z magazynem Viva! powieść Anny Klary Majewskiej "Rok na Majorce", w cenie 9,99 zł.  
Natomiast  13 sierpnia ... "Powrót na Majorkę".
Z tym powiązany jest konkurs, w którym można wygrać tygodniowe wakacje na Majorce właśnie.

Nie entuzjazmowałabym się tak tym faktem, gdyby nie to, że obie książki czytałam i świetnie się przy lekturze bawiłam, znakomicie odprężyłam, więc rekomenduję je z całym przekonaniem i informuję o czytelniczej gratce w kiosku.


Powstrzymałam się, ale nieco mnie kusił też nowy numer "Przyjaciółki" z 1 tomem  "Biblioteki Romansu" - powieścią "Tajemnica pierścienia z rubinu" Jadwigi Courths- Mahler, której to autorki nic nigdy nie czytałam,a może warto byłoby spróbować?


Miłośnikom klasyki kryminału  przypominam o kolekcji książek Agathy Christie.
Zawsze coś ciekawego można upolować, nawet w kiosku z prasą, że o markecie nie wspomnę. O innych nabytkach jednak in spe.
To co następne, tekścik czy stosik?
;-)

1 komentarz:

'Napisz proszę, chociaż krótki list" ;-)

Moja lista blogów